Zapraszamy do współpracy
Sklep internetowy
Dane kontaktowe
- Pomoc / Doradztwo - +48 882 070 050
- Pomoc / Doradztwo - +48 882 070 060
Sklep stacjonarny
- ul. Sikorskiego 126, Łomża, 18-400
- Sklep stacjonarny - +48 573 877 005
Dane firmy
P.H.U „PIANPAK” Grażyna Bazydło
ul. Towarowa 17, 18-400 Łomża woj. podlaskie
NIP: 7181188381
REGON: 451091594
Klienci pytają
Jak szybko realizowane są zamówienia?
Zamówienia realizujemy standardowo w ciągu 1-2 dni roboczych. W przypadku braku produktu jest on dosyłany w możliwie najszybszym czasie lub realizowany z kolejnym zamówieniem.
Jak można dokonać zwrotu?
Zwroty produktów realizowane są na podstawie formularza, lub po kontakcie z opiekunem.
Jak zgłosić reklamację?
Reklamację należy zgłosić niezwłocznie, mailowo na adres esklep@pianpak.pl wraz z protokołem reklamacyjnym przewoźnika oraz możliwie szczegółowymi zdjęciami.
Co zrobić w przypadku, gdy otrzymałem uszkodzoną przesyłkę?
Reklamację należy zgłosić niezwłocznie, mailowo na adres esklep@pianpak.pl wraz z protokołem reklamacyjnym przewoźnika oraz możliwie szczegółowymi zdjęciami.
Jaka jest wartość minimalna zamówienia (minimum logistyczne)?
Minimum logistyczne to 299 zł brutto. W przypadku mniejszej kwoty zostaną doliczone koszty transportu.
Czy realizujemy zamówienia indywidualne?
Tak, z możliwością zarejestrowania lub bez.
Jakie formy wysyłki oferujemy?
Kurier DPD, DHL, UPS, FEDEX, InPost lub Paczkomat.
Jakie płatności oferujemy?
Płatność internetowa, przelew tradycyjny, pobranie, BLIK, płatność odroczona – ustalana indywidualnie.
Czy możemy skomponować podukty standardowo niedostępne w ofercie np. Zestaw prezentowy?
Tak, po kontakcie mailowym lub telefonicznym. Zawsze służymy pomocą.
Jak się z nami skontaktować?
Napisz do nas na adres esklep@pianpak.pl lub zadzwoń: tel.: +48 797 922 005
Masz pytania dotyczące naszej usługi?
Nasi eksperci chętnie udzielą Tobie informacji.